Bericht van de voorzitter

13 augustus 2017

Beste leden,

Hopelijk genieten jullie allemaal van ene welverdiende vakantie na de tentamens of drukke coschappen. De Geneeskundestudent bereidt zich al weer voor op het nieuwe studiejaar. In augustus en begin september wordt de nieuwe lichting geneeskundestudenten op alle faculteiten verwelkomt tijdens de introductiedagen en hopen wij weer veel nieuwe leden te spreken. Tijdens de zomer zijn als onze bestuursleden bezig om hun portefeuilles en projecten te evalueren en te kijken hoe we aankomend jaar ons weer het beste voor onze leden kunnen inzetten. Op onze eerste vergadering zullen we de definitieve plannen vaststellen en horen jullie natuurlijk meer over deze uitkomsten. In deze nieuwsbrief lees je kort wat berichten van onze inzet van de afgelopen tijd. Altijd al benieuwd geweest wat wij nu precies doen? In de laatste Arts in Spe hebben wij een artikel geschreven over onze grootste portefeuilles in 2016, tevens lees je in deze nieuwsbrief meer over onze inzet voor het thema burn-out, de arbeidsmarkt en beroepskeuze! Lijkt het je leuk om naar een van onze activiteiten te komen? Volg dan onze Facebookpagina of geef je binnenkort op voor onze eerste activiteit License to Heal, een symposium over dure medicijnen in samenwerking met de politieke jongerenpartijen!

Wij wensen jullie nog een zonnige zomer toe,

Claudia van Woerkom – Voorzitter De Geneeskundestudent